Direktlänk till inlägg 12 juni 2008

Första inlägget

Av Anders Ahl - 12 juni 2008 22:59

Så har man då gjort något som jag trodde att jag aldrig skulle - att skapa mig en egen blogg!!
vad ska jag skrive då?? kommer någon ens att besöka min sida och läsa det jag skriver??

Om så inte blir fallet så har jag i vart fall fått skriva av mig lite!
Det är ju trots allt inte lätt att vara ledig 11 veckor varje sommar och inte veta vad man ska göra så blogga blir ett fint tidsfördriv samt att det är ju aldrig fel att träna sin svenska stavning lite!

Här kommer ni att kunna läsa om tre viktiga saker i mitt liv, utan att favorisera ämnerna eller rangordna dom så kommer det jag vill blogga om att se ut så här!

1. familjen - där ingår sambon Sophie samt döttrarna Lovisa ( 5 ) samt Mikaela (3)! Mikaela är född med Akondroplasi = att hon är född kortvuxen.


2. Jag kommer även att blogga en hel del om mitt favorit lag nummer SSK!

3. Mina golf rundor kommer säkert också att få ta lite plats.


Sen kommer det säkert komma en hel del annat också!


Ha det bra så länge mina vänner så hörs vi!!


Anders

 
 
Ingen bild

Jocke "Lill Ahl"

13 juni 2008 09:21

Hej Morbror.. självklart kommer jag och min kära sambo Sofija följa din blogg med spänning. Man vill ju veta vad som händer Over There i Nykvarn. Puss Och Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Ahl - 27 juli 2008 18:06

  Så är då årets upplaga av Ryder cup spelad och inte helt oväntat var det lag SSK som vann för andra året i rad! Förra året skrevs siffrorna till 19 1/2 för SSK och 4 1/2 för lag Ante, men iår blev det betydlig jämnare och när resultaten räknades in...

Av Anders Ahl - 24 juli 2008 05:15

Viken dag!!! Har idag tillbringat hela em med SSK:s A-lag när dom genomförde sin årliga lag scramble! Jag tänker kort bara gå igenom några av spelarna men vill börja med att säga GRATTIS till lag Robban C som gick segrande ur striden. Det va Robban, ...

Av Anders Ahl - 19 juli 2008 18:44

Så fick man då lite dödtid över innan det är dags för den vanliga rutinen kl 19.00 - 19.30 och det handlar givetvis om att skicka Lovisa och Mikaela i säng. Jag tror att detta kommer att gå smärtfritt eftersom bägge tjejerna var med mig ute på golfba...

Av Anders Ahl - 18 juli 2008 21:24

Dagens snack kommer bara att handla om golf eftersom jag idag tillbringade 5 timmar ute på Vidbynäs med Jensa olsson, Robban Carlsson och Adde! Det pratades en hel del hockey också men det pratades saker som inte bör läggas upp på en blogg för allmän...

Av Anders Ahl - 17 juli 2008 15:18

Så var man tillbaka snabbare än vad många av er trodde och några av er säkert hoppades! Tänkte börja med att spy lite galla över vissa som besöker tex elitserielagens hemsidor! Hur fan kan man sjunka så lågt att man kastar skit på folk som ligger ned...

Presentation

Omröstning

På vilken plats slutar SSK i grundserien kommande säsong?
 1-2
 3-4
 5-6
 7-8
 9-10
 11-12

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards