Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Anders Ahl - 17 juli 2008 15:18

Så var man tillbaka snabbare än vad många av er trodde och några av er säkert hoppades!

Tänkte börja med att spy lite galla över vissa som besöker tex elitserielagens hemsidor!

Hur fan kan man sjunka så lågt att man kastar skit på folk som ligger ned, jag menar givetvis hockey sveriges supporters som ger sig i kast att hoppa på en redan skadeskjuten Janne H.

Okej, man kan ha åsikter om allt och vi lever i ett land med yttrandefrihet, man kan även tycka att killen gick för långt ( tycker jag ) men för den skull har vi inte rätt att kapa fotknölarna på killen!

Jag hoppas att ansvarig klubb tar sitt förnuft till fånga och hjälper killen i detta läget istället för att själpa honom vilket skulle med största sanolikhet innebär den dödande stöten i en anars rätt så feg tuppfäktning där dom fegaste tupparna är vissa supporters!

Imorgon ska jag sopa banan med Jensa O och Robban K på Vidbynäs golf klubb och jag kan lova dig att detta är två killar som verkligen har huvudet på skaft och är jätte trevliga att ha att göra med !!

Nu pallar jag inte mer!


Ante


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

På vilken plats slutar SSK i grundserien kommande säsong?
 1-2
 3-4
 5-6
 7-8
 9-10
 11-12

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards