Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Anders Ahl - 18 juli 2008 21:24

Dagens snack kommer bara att handla om golf eftersom jag idag tillbringade 5 timmar ute på Vidbynäs med Jensa olsson, Robban Carlsson och Adde!

Det pratades en hel del hockey också men det pratades saker som inte bör läggas upp på en blogg för allmän beskådning!

Det blev match spel idag i två manna lag bästboll - sämstboll, lagen blev som vi satt i bilarna = Jag och Jensa olsson mot robban och Adde!

Ingen behöver väll äns fråga hur det gick! Lag Olsson - Ahl formligen krossade motståndarna och vann med överlägsna 12-0!
Det som  är bra är att det känns som att SSK kommer att vara lika överlägsna iår i elitserien som Jensa och jag va på banan idag!

Jag kan också tala om att jensa kom in på 41 poäng = en klar sänkning och att jag själv kom in på 36 poäng = där man ska ligga för att gå på hcp!

Det är riktigt jäkla kul att lira med dessa herrar då komentarerna mellan Robban och Jensa alltid va sylvassa men dom kom från hjärtat och togsimot med ett leende!

Ni kan ju bara gissa vad Robban sa när Jensa stänker i en 20 meters putt för birdie på hål 10!!

Jag hoppas att jag kommer att få den stora äran att lira fler varv med er boysen och jag tror vi kommer hinna det trotts att hockey kör igång igen nu på måndag på allvar med barmarksträningen!

Tack för en trevlig dag!


Ante

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

På vilken plats slutar SSK i grundserien kommande säsong?
 1-2
 3-4
 5-6
 7-8
 9-10
 11-12

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards