Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Anders Ahl - 15 juli 2008 08:08

Så fick man då lite tid över igen och passar givetvis på att skriva ett par rader på min blogg!

Till att börja med så kan jag berätta att golftävlingen igår blev allt annat en succe, Micke och jag sköt 82 brutto vilket räckte till en topp 10:e placering ( bakifrån).

Men det är ju först om ett par veckor som man ska vara riktigt het ute på banan och krossa killar som bröderna Bemström, J Hägg, Kin C, Jensa O mm mm!

Det ska bli så jäkla kuligt iår igen boysen!

Idag ska vi bege oss till öbolandet i Trosa för att äta lunch med ett par andra familjer som har barn med akondroplasi!

Vi har ett lite nätverk som håller kontakten och försöker hitta på roliga saker tillsammans för våra små ögonstenar!

Sen skulle jag kunna skriva lite om en annan blogg som jag brukar besöka men den har sjunkit så JÄKLA mycket i standard så den är inte ens värd att komentera längre!

Det går inte att kasta skit på Janne H hur länge som helst mannen och det går inte att skriva saker som man tror är på det sättet som man skriver på om man inte understryker med att man TROR att det är så!

Detta blev lite rörigt men det viktigaste av allt är att det finns grunder för vad jag skriver i min blogg!

Va rädda om er där ute sö hörs vi!


Ante


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

På vilken plats slutar SSK i grundserien kommande säsong?
 1-2
 3-4
 5-6
 7-8
 9-10
 11-12

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards